wtorek, 23 sierpnia 2022

Serca dwa......


Cześć!

Będzie chwilowy powrót quillingu.  Ale ta chwila to aż 5 kartek😁 ślubnych.

Sama już nie wiem czy mi się nudzą,  czy nie,  czy innym oglądając u mnie tylko ślubne projekty "opatrzyły się"

Ale ponieważ ja robię kartki na zamówienie a taki sezon to cóż zrobić.  Choć chyba powoli kończą mi się pomysły na nie i zaczynam czyc przesyt,  a przede mną  jeszcze co najmniej 7 ślubnych prac.

                                                                                  




Moją kartkę zrobiłam z użyciem papierów The Beautiful Moments i zgłąszam ją na wyzwanie trwające na blogu Altair Art a temat to: Dowolna praca z papierów Altair Art

Pozdrawiam
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. Aguś, w quillingowych kwiatach jesteś mistrzynią. Cudna jest ta kartka i wcale nie widać, żeby Ci się miały skończyć pomysły.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Powodzenia w wyzwaniu AltairArt. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, kwiatuchy jak zawsze zachwycające :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę z AltairArt! Cudne kwiatki, misternie pozawijane. Kompozycja bardzo elegancja, całość prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty