środa, 28 kwietnia 2021

Kłoski

Witam.
 Dziś będzie quillingowo i zbożowo. 
Jest to maja inspiracja dla Sklepu Ewa








Tnę paseczki quillingowe na długość ok 15 cm.


Zwijam pasek, ale nie do końca. Zostawiam ok 3 cm. Przyklejam i ściskam mój krążek w łezkę.

Tak wygląda moje ziarenko do kłoska.

Ten wystający 3 cm pasek rozcinam wzdłuż na pół lub jak w moim przypadku na 3 części.

To moje ziarenka.

2 paski quillingowe sklejam ze sobą aby były sztywniejsze. To będzie moja łodyżka.

Zaczynam przyklejać ziarenka zaczynając od czubka kłosa.





I gotowe.

Pozdrawiam. 

8 komentarzy:

  1. Aguś cudowne są te kłoski !!!
    Kartka piękna,jedena w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga podziwiałam już Twoje kłosy na FB. Za ten kursik to ja Ci bardzo dziękuję , sama miałam już gdzieś szukać kursu na nie bo są cudne. Wiele na kartce już nie potrzeba ja są te kłosy. To doskonała zajęcie przy TV bo nazwijać się tego trzeba. Ale dla takiego efektu to warto. Cudna jest ta kartka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kłosy są rewelacyjne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku! Kartki są przepiękne! Te kłosy to po prostu coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te kłosy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty