czwartek, 25 marca 2021

Kartka wielkanocna z królisiami

 Witajcie!
Ponieważ zupełnie nie czuję atmosfery świąt i nie zauważyłam, że są już za chwilę, postanowiłam, choć w ramach prac inspiracyjnych DT zrobić właśnie prace świąteczne. A ta, to moja inspiracja dla Sklepu Ewa.
Jestem stemplowym laikiem, więc wybaczcie. Te królisie tak mnie jednak urzekły. Zapragnęłam je kupić i używać.
Święta zawsze kojarzyły mi się z radością, ciepłem, bezpieczeństwem, rodziną i moja kartka też jest właśnie taka radosna i energetyczna.
Do jej zrobienia użyłam papierów z kolekcji ślubnej, ale gładkie wzory super sprawdzą się i w tematyce innej od tej, do której została przeznaczona.














Pozdrawiam.



4 komentarze:

  1. Aga to tak jak ja, wcale nie czuję atmosfery tych Świąt. Ale powiem Ci że kartkę zrobiłaś cudną. Fajny jest ten stempelek ale sobie postanowiłam , że nic co związane z kartkami już nie kupię. I póki co udaje mi się dotrzymać przyrzeczenia :-). Jak zawsze zauroczyły mnie kwiaty quillingowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale te stokrotki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, pięknie się te królisie prezentują między Twoimi fantastycznymi quillingowymi kwiatami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne takie wiosenne i świąteczne od razu weselej się robi na duszy gdy się na takie kartki popatrzy. Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty