wtorek, 12 lipca 2022

Zaginiona Atlantyda

Witam!

 Ok 10 dni temu premierę miała najnowsza kolekcją papierów od ITD Collection "Szukając Atlantydy".  Przyznam się, że przy jej tworzeniu i ja maczałam swoje palce i miałam swój niewielki wkład ❤️ Oczywiście musiałam spróbować coś z niej zrobić i na ierwszy ogień poszła skrzynia. Ja mało mediowa jestem, ale nawet wyszło całkiem, całkiem. Skrzynia przedstawiająca fragment zatopionego lądu. Użyłam też szablonów ITD przedstawiających fale i rybki.








Moją skrzyneczkę posyłam na wyzwanie G jak Granatowy na blogu Tworzę w jednym kolorze



Pozdrawiam




6 komentarzy:

  1. No proszę, a ja myślałam że tylko kartki tworzysz, a ta skrzynka jest rewelacyjna!! i mediowanie Ci wyszło pierwsza klasa!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita, bardzo artystyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu, takiej to ja koleżanki nie poznaję i jeszcze jakieś maczanie palców 😉. Chyba polecę zobaczyć całą kolekcję. Skrzyneczka świetna i w moim ulubionym kolorze. Powodzenia w wyzwaniu, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie niezwykła praca. Czuć ten klimat :) Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca 💜
    Dziękuję za zgłoszenie i życzę powodzenia - AgnieszKa (Akami Handmade) DT TwJK

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty