poniedziałek, 19 września 2022

Kartka ślubna w kwadracie


Delikatniejsze kolory wzbogacone wyrazistszą kompozycją kwiatową.......... i powstała romantyczna i elegancka kartka ślubna 💞

A kartka powstała z myślą o wyprzątaniu i pozbywaniu się resztek🤣😂

Nie nie śmieci, resztek. Czasem jako gratisy dostaje pojedyncze arkusze papieru scrapowego, czasem elementy do wycięcia z kolekcji której nie mam i nie lanuje kupować. Czasem jakieś paski a czasem tekturki.....

I ta kartka powstała z takich właśnie papierów.







Aaaaa i ważna sprawa. Biorę udział w Jesiennym Link Party z Jamiolowo. Anetka wpasla na pomysł aby choć trochę rozruszać blogi. Jeśli ktoś chętny to zapraszam 



Pozdrawiam w ten chłodny poniedziałek 

10 komentarzy:

  1. Cudowna po prostu. Takie pojedyncze papiery idealnie nadają się do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna elegancka kartka! Ja nawet śmieci wykorzystuję, np. faktury za prąd. :)
    I bardzo mi się podoba ta akcja z link pary! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, bardzo elegancka kartka:) Na pewno spodoba się Młodej Parze. Dziękuję za udział w Link Party :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja karteczka jak zawsze śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ślubna kartka. W tym pudełku z sercem cudnie się prezentuje.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jak zawsze cudna u Ciebie a w pudełeczku jest dodatkowo bardzo elegancka. świetnie wykorzystałaś te różne dodatki. Co prawda nie miałam brać udziału w tym link parte u Anetki ale co mi tam, coś tam załączę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty