wtorek, 2 maja 2023

Z dziecięcych papierów mało dziecięca praca

 

Czy z papierów świątecznych robicie nieświąteczne prace? A z papierów dziecięcych prace przeznaczone dla starszych?

Ja przygotowałam z kolekcji dedykowanej dzieciaczkom kartkę okolicznościową. Wystarczy dodać serduszka i będzie kartka ślubna. Można dodać cyfrę i będzie karyką urodzinową, można dodać napis i będzie na taką okazję na jaką chcemy. 

Ta kartka to moja inspiracja dla Craft&You Design  więcej zdjęć  listę użytych produktów znajdziecie na stronie lub blogu.







Pozdrawiam
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Cudna, nie mogę się napatrzeć. Podziwiam kolorystykę, kompozycję i oczywiście kwiaty.
    Często robię "zwykłe" kartki z użyciem papierów świątecznych lub dziecięcych (oczywiście bez wyraźnych motywów jak choinki czy wózeczki:)
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga świetna praca w życiu bym nie myślała że to kolekcja dziecięca. Zazwyczaj z papierów Świątecznych nie robię kartek na inne okazje, ale z innych już tak. Bardzo mi się podoba kolorystyka tej kartki, choć ja bym tego papieru w gwiazdki chyba nie użyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ukrywam, że wpadłam w zachwyt. Jesteś mistrzynią kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka Aguś, jestem zachwycona na ile okazji można ją wykorzystać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty