piątek, 30 czerwca 2023

Art Jurnal

 

Zazwyczaj robię rzeczy praktyczne i przydatne. Zazwyczaj …….🫣 

Nie znaczy to oczywiście że nie umiem, nie chcę, nie potrafię….. przyczyna jest prozaiczna 😬🤷‍♀️ nie mam pracowni w której miałabym miejsce na gromadzenie takich projektów a często ogranicza mnie też czas. Niestety, to co robię, powstaje przeważnie wieczorami lub nocą. 🌛🌛

Dziś będzie projekt inny niż dotychczasowe. Dziś będzie Art Jurnal, choć nie do końca jestem przekonana czy to aby dobra nazwa 🤔🫣ale najbardziej podoba mi się definicja „przestrzeń do twórczego eksperymentowania” a to właśnie temu służyło. 

Jest to moja inspiracja dla ScrapBoys [współpraca reklamowa] z cudownej kolekcji Archivalia













Mój Art Jurnal zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Zielone Koty a temat to Litery i Cyfry



Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Kocham art journale ! Ten jest cudny , inny , wyjątkowy i... raczej niepraktyczny. Ja też lubię, by wszystko było praktyczne, lecz są wyjątki :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam z zachwytu!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca. Wszystko mi się w niej podoba. Oryginalny art - journal mnie zauroczył. Gratuluję! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty