środa, 29 listopada 2023

Zimowe zawieszki

 

Robicie ozdoby bożonarodzeniowe? Ja od kilku lat tak. 

Dawniej nie lubiłam dekorować domu a święta też nie zawsze sprawiały radość 🫣 na szczęście od jakiegoś czasu to się zmieniło. Mam sprawą frajdę przygotowując przeróżne ozdoby, w tym wypadku są to zawieszki do powieszenia np przy karniszu, w oknie lub na drzwiach, a i no święta czekam z niecierpliwością.









Moje zawieszki zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Art Piaskownica

a temat to: Bombka, dekoracja lub zawieszka na choinkę 


Pozdrawiam zimowo

6 komentarzy:

  1. Fajne są te zawieszki. Ja nie dojrzałam do decyzji o dekoracji domu na Święta. Może też go kiedyś będę dekorować. Póki co nie dekoruję. Powodzenia w zabawie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zawieszki pięknie ozdobią dom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością będą wspaniałą ozdobą,radosne i bardzo świąteczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ozdoby. Będą tworzyć niepowtarzalny klimat w czasie świąt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty