poniedziałek, 29 stycznia 2024

Urodzinowa

 

Ręcznie robione rzeczy to najfajniejsze prezenty, jakie można otrzymać z różnych okazji. Ja mam przyjemność je robić a przynajmniej małą ich część wśród ogromu prac rękodzielniczych 🎉🎂🌟


Ręcznie robione prezenty mają wyjątkową wartość, ponieważ wnoszą do naszego życia niepowtarzalny charakter. 


Dlatego też zachęcam Was, abyście w tym zautomatyzowanym świecie nie zapominali o magii ręcznie robionych prezentów i o tym, jak bardzo one mogą sprawić radość. ❤️☺️🥰








Pozdrawiam w poniedziałek <3

4 komentarze:

  1. To prawda - ręcznie robione prezenty i kartki są najpiękniejsze. Takie jak Twoja kartka, Aguś.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Karka piękna. Zdradź, sama kwiatki robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kwiaty robię sama choć jak mi się spodobają, to zdarza mi się kupować. Na tej kartce te 2 wyżej są kupione od Kasi Chylewskiej ten najniżej robiłam sama

      Usuń
  3. Co prawda widzę u Ciebie tylko kartki, ale są niepowtarzalne, piękne i robione od serca i mimo że te kupne też są ładne to taka ręcznie robiona ma szczególną wartość bo zrobiona dla konkretnej osoby. a Tobie te kartki wychodzą i są takie uniwersalne. masz to coś w łapkach i w głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ukwiecona pamiątka komunijna

  Tym razem wersja pamiątki dla dziewczynki ❤️ z drobnymi kwiatuszkami.  

Popularne posty