wtorek, 2 kwietnia 2024

Fioletowy duet

 

Hejka 🙃🙂

Dziś kartki w moim ulubionym formacie DL (zaskoczenie prawda?😂🤣) ta z dziewczynka to trochę zmodyfikowany format DLki ponieważ zrobiłam ją w wymiarach 11x21 cm 🙃

Jeśli jeszcze nie znacie kolekcji LAVENDER LOVE od ScrapBoys to zachęcam do zakupu i wypróbowania. 

Kolekcja bardzo uniwersalna więc można z niej zrobić prace na każde okazje. 

U mnie powstała kartka ślubna i grzechocząca z shaker dla dziewczynki. Użyłam do nie także cudownej wstążki od Old fashion ribbons a wykrojniki stokrotki od CraftPassion.pl








Pozdrawiam poświątecznie

2 komentarze:

  1. Jestem wielką fanką Twoich kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super kartki jak to u Ciebie. Ja niestety nie przepadam za fioletami i za gniecionym wstążkami. Poza tym nie umiem robić warstwowych kartek . Ale oczywiście co kto lubi. Twoje kartki mi się zawsze podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ukwiecona pamiątka komunijna

  Tym razem wersja pamiątki dla dziewczynki ❤️ z drobnymi kwiatuszkami.  

Popularne posty