czwartek, 29 sierpnia 2024

Dwa w jednym

 

Zawsze mam obawy robiąc pracę w której łączę 2 uroczystości 🫣 a na dodatek robię ich mało 🫣

Na początku myślałam o kartce w kształcie bramy gdzie jedna połówka byłaby poświęcona na chrzest ⛪️ a druga dotyczyła roczku 👶🍼 ale finalnie zrezygnowałam z tego pomysłu i postanowiłam ładnie to skomponować na jednej powierzchni. 

A taki efekt 🤷‍♀️








Serdecznie pozdrawiam i baaardzo mocno dziękuję wszystkim zaglądającym i komentującym. Miód na serducho.

1 komentarz:

  1. Fajna kartka, poradziłaś sobie wyśmienicie. Nigdy jeszcze nie miałam okazji robić kartki na dwie uroczystości jednocześnie, swoją drogą to trochę duże to dziecko na chrzest święty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dla emeryta

  Męski exploding box😁 ale wcale nie taki zwykły 🫣 a to dlatego, że robiony na zamówienie mojego osobistego męża 😁😂🤣 Przy innych pracac...

Popularne posty