wtorek, 4 czerwca 2019

Z gitarą przez świat


To było nie lada wyzwanie. 50 urodziny. Kartka z pudełkiem dla mężczyzny. Kwiaty wskazane, bo pan artystyczna dusza, no i nuty muszą być koniecznie i gitara no i liczba 50 i "Dla Romka" . 
Ciut się przeraziłam........ Ale że co, ja nie zrobię? Pewnie że zrobię. 
Łatwo było pomyśleć, trudniej zrobić.
Z pomocą przyszła gitara od Anemone, bo ona tu wykonuje największą pracę (nie cierpię składać tekturek. Jeszcze nigdy mi się to nie udało, wszystko szło do kosza. To jest pierwsza 3D która się uchowała) 
Reszta to moje kręciołki, scrapki i papier, który dostałam w prezencie bo on "nie firmowy" a ja może wykorzystam. I wykorzystuje namiętnie. 
To do rzeczy. 
Tak wygląda moje pudełeczko. 









Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które do tej pory zostawiliscie i do następnego wpisu. 

6 komentarzy:

  1. Niewiarygodne!!! Jak ty to robisz kobieto? Jesteś niesamowicie zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, gitara faktycznie robi duzo, ale cała reszta, cała oprawa- bajka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik jest rewelacyjny. Świetnie ta gitara pasuje do Twoich kręciołków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca i gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo muzyczna, brzmiąca dźwiękami gitary ta karteczka. Od razu skojarzyła mi się piosenka "Chłopiec gitarą....". Piękne, staranne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna inspiracja,kwiatuszki śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty