sobota, 1 czerwca 2019

Truskawkowe Love


Hej, hej.
Jak wam mija weekend? Mnie standardowo, pracowicie. W końcu ciepło i można wyjść poplewić. Zawijańce też się robią do kolejnej kartki. 
Dziś kartka ciut inna bo owocowa. 
Już od dawna chodziły za mną te truskawki, ale oczywiście zawsze brakowało czasu. A tu proszę na blogu DIY zrób to sam zaproponowano truskawkowy temat wyzwania.
Ja zrobiłam kartkę. Co prawda mąż chciał mi wmówić, że zrobiłam poziomki ale byłam twarda i dalej obstawiam, że to truskawki.
Moja kartka wygląda tak. 






Jeśli jesteście ciekawi jakie cudne prace przygotowały koleżanki z DT blogu to zapraszam do oglądania. 
Zapraszam też do brania udziału w wyzwaniu. 

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam. 

5 komentarzy:

  1. Coś niesamowitego! Nie mogę się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna kartka !Jak dobrze, że sezon już się zaczyna na truskawki i poziomki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku , ale śliczne:) Po prostu słodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty