poniedziałek, 17 lutego 2020

Zaproszenie komunijne (1z12)


Mam nie lada wyzwanie. Zrobić 12 zaproszeń komunijnych dla Rozalii.
Wszystko by było ok, tylko każde z nich ma być inne.
Ma być kolorowo i trochę na bogato......
no i generalnie inaczaj niż większość zaproszeń.
Dziś powstało pierwsze z nich. Jest to także moja inspiracja dla Sklepiku Ewa, z którego użyłam większość produktów.
Listę znajdziecie (TUTAJ)

A tak wygląda moje pierwsze zaproszenie.












Co sądzicie o takim zaproszeniu? Może być?


Pozdrawiam Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. No nie wiem co napisać, dech mi zaparło. Rzeczywiście jak na zaproszenie to bogato :) Ale koniecznie mi napisz co to za piękne listki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zaproszenie. Na bogato. Super kwiatki z quilingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenie. Masz nie lada wyzwanie , faktycznie. Zrobić ich 12 i każde inne. To będzie łamanie głowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jak dla mnie bomba, świetne zaproszenie . Tekturka super a i kwiaty quillingowe jak zawsze perfekcja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty