wtorek, 25 lutego 2020

Pudełko na krówki


Witajcie!
Dziś też będzie papier ale w odrobinę innym wydaniu.

W sobotę dzwoni do mnie koleżanka:
-Słuchaj, nie zrobiłabyś mi pudełka na krówki? Takie najlepiej lawendowe????
- Pewnie że zrobie. Na kiedy? 
-Na piątek.

W niedzielę robię sobie odskocznię od zaproszeń i siadam do pudełka. W pierwszym odruchu miało być papierowe, ale wygrzebałam jeszcze z zakupów przedświątecznych pudełko z łuby.
Ponieważ one najładniej wuglądaja ozdobione decoupage, a ja tego nie umiem, to ozdobiłam po mojemu: papierem scrap, kwiatami, tekturkami i co mi tylko pasowało.
A oto efekt:














Powiem Wam po cichutku, że się spodobało.

Moje pudełeczko zgłaszam na wyzwanie : Słodzimy na blogu Scrapek.pl


Drugie miejsce to blog Essy - floresy  i Słodkiego miłego życia.


A trzecie miejsce to blog sklepu Miszmasz Papierowy a temat to: Dowolna praca z tekturka.


Pozdrawiam cieplutko <3

-----------------------------------------------------------------------------------

Moje pudełko zdobyło wyróżnienie na blogu Scrapek.pl <3
Ślicznie dziękuję.





14 komentarzy:

  1. Wszystkie twoje prace są piękne i uwielbiam twój styl, ale ten projekt jest niesamowity 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha z Ciebie, cudnie wyszło w takim opakowaniu to krówki smakować będą jeszcze bardziej. Gratulacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, ale cudo!!!! Koniecznie zrób jeszcze kilka takich:)
    Papier w tle jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Lubię lawendę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś to pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przepięknie ozdobiłaś to pudełko i włożyłaś w nie mnóstwo pracy i serca. Lawendowe ozdoby zawsze się sprawdzają. Gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca i jednocześnie ozdoba dla krówek. Będzie też piękna pamiątka na inne dodatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepy Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne to pudełeczko ;) Gratuluje wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to pudełko całym sercem, jest przepiękne 💜 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne! Przepięknie je ozdobiłaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie i romantycznie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek Scrapbooking :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczko:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, zapachniało Prowansją.... Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty