sobota, 22 lutego 2020

Zaproszenie komunijne 2 z12


Witajcie.
Niby jeszcze zima, ale wiecie jak to jest. Zawsze mało czasu i zawsze szybko.
Ponieważ znam siebie i wiem, że z odkładaniem na ostatnia chwilę nie wychodzę dobrze, więc zaproszenia przygotowuję już teraz.
Ci co tu zaglądają wiedzą, że mam przygotować 12 różnych zaproszeń dla jednej dziewczynki. I to takie "na bogato".
Dziś jest drugie z nich.
Papiery pochodzą z mojej ulubionej kolekcji The Beautiful Moments
 od Altair Art , Stempelek zrobiłą dla mnie Judi Judyta, a tekturki listki bluszczu pochodzą od Snip Art.









Ponieważ moje zaproszenie zrobione jest z papierów Altair Art, to zgłaszam się do zabawy na Fana Miesiąca.

Zgłaszam je również na wyzwanie: Dowolna praca z tekturkę na blogu



Dziękuję wszystkim zaglądającym i pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Genialne zaproszenie, wspaniale się prezentuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zaproszenie i rzeczywiście na bogato. Piękne quillingowe kwiatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, robić takie same zaproszenia się nudzi , ale zrobić 12 różnych na bogato to dopiero wyczyn. Ale jak widzę radzisz sobie doskonale. Cudne jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, bardzo eleganckie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tymi misternie ukręconymi kwiatuszkami! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty