środa, 12 lutego 2020

Jaja mixed media


Ja normalnie, przeważnie kartkowa jestem, ale czasem i mnie coś podkusi......
I tak też się stało tym razem.
Na kreatywnym wypadzie weekendowym, oprócz boxa zrobiła m sobie 4 jajucha.
Pogoda do robienia zdjęć niezbyt odpowiednia, ale może jakoś da radę.
Mnie najnardziej podoba się to najjaśniejsze, a mojej córce to pierwsze po lewej stronie. A Wam podobają się takie dekoracyjne jajka czy raczej wolicie te robione innymi metodami?








Pozdrawiam cieplutko.

9 komentarzy:

  1. Piękne! Ta jasna i ta różowa naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało wielkanocnymi klimatami;) Ładne nie powiem i na święta jak znalazł piękny podarunek na "zajączka":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga wszystkie są cudowne ale mnie chyba też najbardziej zachwyciło to pierwsze z lewej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeeeeju, chyba się pobecze. Tyle tu było miłych słów napisane a mnie się przez przypadek komentarz usunął. Przepraszam, przepraszam, przepraszam

      Usuń
  5. Śliczne.
    Też mediowałam ostatnio jajo.Niech no tylko obrobię się z lekarzami to wrócę do kartek, no i oczywiście zacznę ozdabiać jaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te jajucha, choć wiem, że bez względu na pogodę, trudno je obfocić tak, żeby pokazać prawdziwe piękno. Mnie najbardziej podoba się ruszofe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, cudowne jaja, trudno wybrać najpiękniejsze, a razem stanowią niepowtarzalny komplet.
    Jesteś wszechstronnie utalentowana.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty