poniedziałek, 4 maja 2020

Różowiutko


Witrajcie!
Dziś pochwalę się kartka, którą zrobiłam pod natchnieniem chwili a właściwie konkursu jaki prowadziła Skarbnica Pomysłów 2 kwietnia w Dzień Scrapbookingu.

Kartka powstała bardzo szybko. (Kwiaty już miałam gotowe wcześniej, teraz je tylko użyłam). 
Taka słodka w stylu Shabby chic.

A tak wygląda moja karteczka:








Sama kartka powstałą na różowej bazie od Rapakivi. Pudełeczko w tym samym kolorze też pochodzi z tej firmy, papiery to kolekcja Altair Art Ever and Always , motylki i serca są znów wycięte z kolekcji od Magicznej Kartki.


Moją kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Altair Art a temat to Style w scrapbookingu. No i maja jest w Shabby chic.


Ponieważ na mojej pracy są też motylki a co za tym idzie skrzydłą to posyłąm ja też na konkurs na blogu Szuflada gdzie tematem są włąśnie Skrzydła.


Pozdrawiam.



10 komentarzy:

  1. Śliczna 🤩, gratulacje wygranej w blog hop AltairArt 😊 pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga super, i format mój ulubiony kwadrat. Kwiatuszki extra . Powodzenia w zabawach . Ech wszyscy idą do przodu z tymi kartkami a ja w miejscu stoję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Delikatna i subtelna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, jak zawsze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty