czwartek, 30 kwietnia 2020

Pudełeczko na różnośći - tutorial



Witajcie!


Dziś przychodze z pudełeczkiem. U mnie są w nim cukierki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby schować tam biżuterię czy inne drobiazgi, zwłaszcza, że Dzień Mamy niedługo i to może być pomysł na prezent.

Potrzebujemy:
- owalny pojemnik z łuby
- papier ScrapAndMe z kolekcji Meadow Impressions
- papier ścierny



Przycinam papier na wierzch i boki pudełeczka. Nie musi być idealnie pasujący, ponieważ nadmiar usuwam papierem ściernym.


Kiedy moje pudełeczko jest już całkowicie obklejone, delikatnie tuszuję jego krawędzie.



Zapomniałam Wam pokazać na zdjęciu, ale mój pojemnik lakieruję kilka razy matowym lakierem. I przystępuję do ozdabiania.

Potrzebne mi będą:
-elementy wycięte z arkusza kolekcji papierów
-tekturki
- puder i tusz do embosingu
- taśma piankowa 3D
-sizal
-nagrzewnica


Tekturki embossuję na 2 kolory, aby się ze sobą przenikały.


Na pudełko zaczynam przyklejać dekoracje. Tworzę sobie tło pod quillingowe kwiaty.
Najpierw przyklejam sizal, na to zembossowane tekturki, a potem kilka wyciętych elementów.


Do quillingowych kwiatów potrzebne mi będą:
- 2 kolory pasków: liliowe i fioletowe
-igła quillingowa
-szablon go quillingu
-pęseta
-karbownica


Liliowe paski przecinam na pół. Zwijam krążek i pozwalam mu się rozwinąć w szablonie. U mnie to otwór z nr 9:


Krążki ściskam z jednego końca tworząc łezkę:


Następnie moją łezkę owijam kilka razy dookoła paskiem przepuszczonym przez karbownicę. Ja owijam każdą łezkę po 5 razy.


Sklejam płatki ze sobą, następnie przy pomocy gąbki kuchennej i szpilki formuję je.


Z połowy paska fioletowego robię krążki, które będą środkami moich kwiatów.

Moje pudełeczko jest gotowe.  Ja wrzuciłam do niego słodycze.















Moje pudełeczko zgłaszam na  blogu ScrapAndMe a temat to Kwiaty


I na wyzwanie na blogu Tworzę w Jednym Kolorze  a tym razem to kolor Fioletowy




Pozdrawiam i życzę spokojnej majówki.


15 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepięknie! I te fiolety - och i ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko. Fioletu właściwie nie lubię ale tu jest bardzo wytworny i elegancki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełeczko, Aguś. A jeszcze ze słodką zawartością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycające pudełko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga świetny kursik a pudełeczko marzenie jest cudne !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i praktyczny kursik. dziękuję za niego. Pudełeczko wspaniałe i na pewno znajdzie zastosowanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest po prostu cudo, dziękuję że bawisz się na blogu Tworzę w jednym kolorze - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełko, powodzenia w wyzwaniu na blogu Tworzę w Jednym Kolorze. Pozdrawiam Syla

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kwiatki są zawsze zachwycające :-) Piękne pudełeczko :-) Dziękuję za udział w fioletowym wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" Pozdrawiam:)Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny projekt, podziwiam cierpliwość. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndME, AgataDT

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty