niedziela, 13 września 2020

Podzękowanie

Witajcie!
Ten rok jest inny niż wszystkie. 
Jedni rozwijają swoje biznesy a inni muszą prosić o pomoc.
Moja dzisiejdza praca
 jest właśnie podziękowaniem za pomoc w walce z COVID-19.








Kremowa baza kartki jaki i pudełko w tym samym kolorze pochodzą od Rapakivi.
Papiery natomiast z kolekcji Ten Wyjątkowy Dzień od Magicznej Kartki 

Moją prace zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC a tematem jest:
R jak Romantycznie.

Dziękuję Wam pięknie za zaglądanie i życzę wszystkiego dobrego.


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oczywiście dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

      Usuń
  2. Aga jest bardzo romantycznie. Cudowna karta i taka elegancka w tym pudełku. Dla mnie rewelacja !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś zawsze Twoje kartki mnie zachwycają 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolorki, super kompozycja Aguś.:) Ściskam serdecznie i życzę tylko dobrych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są!!! Eleganckie i romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowne Podziekowanie !!! :)) Ten rok jest dziwny ,chory :(( Mam nadzieje ,ze to wszystko w koncu sie skonczy i bedzie jak wczesniej !!! Sciskam Cie Agus Mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolorki i te kwiatuszki 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty