niedziela, 1 sierpnia 2021

Kartka na chrzest z materiałowymi kwiatami

Witajcie!
Nowy miesiąc mamy. Połowa wakacji minęła......niestety.
Czas pędzi jak szalony.
................................................................
Dziś przychodzę z kartką na chrzest.
Miała być zupełnie inna. Zaczęłam robić bardzo pstelową różowo niebieską karteczkę i pod koniec jej robienia mnie olśniło, że to nie to.
Ta rodzinka jest charakterna. Starsza dziewczynka to wróg różowego, a babcia, która zamówiła ta karteczkę to najbardziej zwariowana i niebabciowa babcia jaką znam. 
Tamta wylądowała w kartonie a migiem powstała nowa.
Właśnie ta.
Kwiaty z materiału robiłam sama a baza oczywiście pochodzi z mojej ulubionej firmy pudełkowej Rapakivi. Papiery to zbieranina z 3 róznych firm. 







Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zaglądniecia. 
Niby obserwatorów nie przybyło ale mam taką dzienną liczbę wejść na blog że łoooooo mamo <3  miło.
Pozdrawiam 

Agnieszka

4 komentarze:

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty