niedziela, 5 września 2021

Kartki (i nie tylko) na różne okazje

 Witajcie!
Dziś znów post zbiorowy. Nazbierało się tego trochę. Ale są prace które dodaję do zbiorówki ale mam tez takie, którym chcę poświęcić cały post. Ot takie kaprycho, albo też jestem z nich zadowolona.
Dziś zbiorówka.

Na pierwszy ogień idzie katyka body na roczek.


Tą kartkę zrobiłam żeby sprawdzić papiery. Nie jestem z niej niestety zadowolona.


Wrzosy. Bardzo delikatna kartka robiona jako inspiracja do konkursu na Świry Rękodzieła Inspirują
a temat to: Wrzosowisko. I oczywiście zachęcam do udziału.


a to róże z papietru akwarelowego 


Pudełko w które będzie spakowany prezent dla mężczyzny.


 I na koniec kartka kraft.


Pozdrawiam Was i życzę udanego popołudnia.

5 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Najbardziej zachwyciła mnie kraftowa i pudełko. Bodziaczek słodki, dla mnie trochę za bogato zdobiony. Ale z pewnością się spodobał. Kwiaty z papieru akwarelowego też piękne, muszę spróbować takie zrobić. Dziękuję za inspirację i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda praca inna, ale każda zachwyca. Kwiaty MEGA, a craftowa kartka the best.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace tak różnorodne, a każda piękna. Podziwiam te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace, bodziak wymiata a kwiaty wygladają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace, jak zwykle na pierwszym miejscu craftowa kartka. Lubię to połączenie kolorów . Zresztą kartka body tez rewelacyjna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty