środa, 15 września 2021

Na ślub z mchem

Witam!
Kartka którą dziś publiokuję w sumie ma tylko 2 kolory. Miała być koniecznie z mchem bo Pani Młoda jest leśnikiem ale miała być wzorowana na zupełnie innej, którą robiłam na chrzest. 
Nawet zaczęłam ją robić ale ostatecznie zmieniłam zdanie. Pomyślałam "albo Pani zaakceptuje mój pomysł albo zrezygnuje z zamówienia"
Kartka się spodobałą uffff  a ja pokazuję. Nawet znalazłam małą wiewiórkę którą dołożyłam do kartki.
Kwiaty z materiału zrobiłam sama.







Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Aga co byś nie zrobiła wszystkie Twoje kartki są super i nie ma opcji żeby się nie podobały. EXtra Ci wyszła !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Ten mech wspaniale wygląda na kartce, a kompozycja idealna - jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty