poniedziałek, 20 grudnia 2021

Świąteczna na okrągło

Witajcie.

Jak tam u Was z przygotowaniami do świat? U mnie pierogi i uszka z kapustą i grzybami gotowe. Ozdoby na choinkę przygotowane za to bałagan jeszcze się panoszy. Miałam plan dziś po przyjściu z pracy podziałać ale pogoda splatała psikusa. Padał śnieg z deszczem a że była temperatura minusowa to wszystko zamarzało. Staliśmy busem ponad 2 godziny a potem i tak sporą część drogi musiałam przejść pieszo. Więc 15 kilometrową trasę z pracy do domu pokonaliśmy w 4 godziny. Przyszłam umęczona bo na drodze "lodowisko" i tak skończyło się mogę sprzątanie.

Ale już nie marudzę tylko pokazuje karteczkę.






Serdecznie pozdrawiam. 

4 komentarze:

  1. Niezwykła, urocza, po prostu cudna ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Aguś, nic tylko się inspirować twoimi pracami 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudeńko.
    Właśnie przez takie przygody, jak opisany przez Ciebie powrót do domu, nie lubię zimy:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jak zawsze jest bosko i w takich przypadkach właśnie błogosławię swoją emeryturę, już nic nie muszę. Swoją drogą to tylko dwa dni Świąt, choinka być musi i cos do jedzenia, ale katy posprzątane ??? A kto mi to będzie sprawdzał, grunt co by wszyscy zdrowi byli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty