czwartek, 30 grudnia 2021

Zimowe urodziny

Hejka!

Urodziny w zimę i to w Wigilię. No i jaką kartkę by tu zrobić? Ja postanowiłam połączyć elementy zimowych prac ale żeby nie była świąteczna tylko właśnie kwiatowa, ale jednocześnie ciut mroźna. Kolory też mało typowe jak jak na pracę zimową. No nic. Najważniejsze że się podobała.






Ponierważ jest to zimowa kartka to zgłaszam ją na wyzwanie trwające na blogu Art Piaskownica
a temat to: Kartka Zimowa/ lub Kartka Świąteczna



Pozdrawiam Was serdecznie. 

6 komentarzy:

  1. Świetnie wybrnęłaś z tematu. Też go jakiś czas miałam. bo mojej mamy była Ewa. Niestety już nie żyje, przyznam że jednak wolałam te dwa prezenty w jeden dzień. Teraz to mogę co najwyżej świeczkę jaj postawić.
    Co do Twojej kartki świetnie wyszło to połącznie brązu z jasnymi kwiatami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Jakie Ty cuda tworzysz. Gratuluję talentu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka z cudnymi kwiatami Agnieszko, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Fantastyczna kolorystyka :) Dziękujemy za wspólną zabawę z ArtPiaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty