czwartek, 10 lutego 2022

Z chrzcielnicą

Hej, hej.

Moje prace zdominowały dzieci i chrzty. Będzie ich jeszcze całkiem sporo. Mam tylko nadzieję, że od czasu do czasu trafi się jakiś przerywnik.

Dzis przychodzę z kartką dla dziewczynki, ale w sumie kolory ma bardzo uniwersalne. Może dla chłopca można dodać mniej kwiatów? Temat do przemyślenia. Kwiaty zrobiłam z papieru. Starałam się aby pasowały do kolekcji użytych papierów.






Moją kartkę w pudełku zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Kartkowe ABC a temat to C jak Chrzest



Pozdrawiam prawie weekendowo. 

3 komentarze:

  1. Piękna kartka, te kwiaty są jak żywe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga kartka jak zawsze świetna, a kolor kwiatów taki uniwersalny że może być i dla Chłopca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie fantastycznie. karteczka elegancka i ze smakiem, jak to u Ciebie bywa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty