poniedziałek, 28 lutego 2022

Zaproszenia komunijne dla chłopca

Witajcie.

Pokazuje dziś zaproszenia dla chłopca. Trochę na bogato. Trochę też mi zajęły czasu i zjadły nerwów. Nie dlatego że pracochłonne, ale dlatego że mama nie bardzo wiedziała co chce. Najlepiej gdyby były rozowe lub fioletowe z różami i bardzo chłopięce. No nic, bywa i tak. 

Ostatecznie są 3 rodzaje a to pierwszy z nich. 




Moje zaproszenia dorzucam na zabawę do Uli:
Przepis na .......co m i w duszy gra -luty
a moja linia po skośie to:
niebieski - sznurek - kwiaty




Ściskam


5 komentarzy:

  1. Kolejny raz je oglądam i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać gusta różne ale jak dla chłopca to dla mnie są cudne!!Brawo Aga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne. Czysta maestria. Czasem tak bywa, że nie wiadomo co i jak ma wyglądac i chcielibyśmy na jednej kartce mieć wszystko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty