poniedziałek, 27 lutego 2023

Opakowanie na słodkie co nieco

 

Kawę już wypiliście? A jakaś słodycz do niej była?

Dziś przychodzę do Was z opakowaniem na czekoladę 🍫🍫🍫🍫 

To moja inspiracja dla Miszmasz Papierowy i właśnie tej firmy są wszystkie użyte tekturki. 

P.S.   
Powiem jeszcze, że jak chce uchronić czekoladę przed pochłonięciem jej przez domowników to wkładam w taki właśnie czekoladownik. 😁😂🤣 Wszystkie miejsca przegrzebane, tylko do czekoladownika nikt nigdy nie zagląda 😁😁😁😁🤪🤪










Moje pudełeczko zgłaszam na wyzwanie z moodboardem  trwające na blogu Craft4You



Zainspirowałam się kolorami
a ze sklepu użyłam:

-papiery Stamperia kolekcja "Provence" - https://craft4you.pl/pl/p/SBBL51-Zestaw-Papieru-12x12-Provence/7466
- wstążka vintage fuksja- https://craft4you.pl/pl/p/OLDSB47-Wstazka-Satynowa-w-Stylu-Vintage-Fuksja/8819

Pozdrawiam
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. Fajny ten czekoladownik, dziwi mnie tylko że nikt do niego nie zagląda !!
    Świetna inspiracja, choć za fioletami nie przepadam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniejszego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Kawy jeszcze nie było, piję w pracy, a ze słodyczy zrezygnowałam, ale takie piękne czekoladowniki mogę oglądać codziennie 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dwie kawy wypite:) Ale bez żadnych słodkości.
    A czekoladownik przepiękny.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, to wspaniały pomysł na schowanie czekolady. Jak mówią najciemniej pod latarnią. Ten czekoladownik jest bajeczny. Piękne kwiaty. Nie mogę się napatrzeć i się zastanawiam skąd je masz. Te środeczki z bukiecikami lawendy? Po prostu miodzio. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty