środa, 15 lutego 2023

Serducho walentynkowe

 

He, hej!!!!

Świętowaliście Walentynki? Czy uważacie że to święto tylko dla młodych? Albo może nie uznajcie takiego święta?

Ja przygotowałam serducho takie właśnie walentynkowe (choc nie czerwone) ale w sumie może to być też upominek ślubny lub rocznicowe.

To moja inspiracja dla Craft&You Design a produkty użyte do jego zrobienia znajdziecie ma blogu.









Moje serducho zgłaszam na wyzwanie na blogu ScrapAndMe a temat to "Z secem"



i dorzucam na blog sklepu Zielone Koty gdzie trwa wyzwanie - Kochanie moje



Pozdrawiam 
Agnieszka




5 komentarzy:

  1. Fajne to Twoje serducho. Walentynek nie uznaje i nie obchodzę, kiedyś nie było takiego Święta, a serducho można podarować nie tylko z tej okazji !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie walentynek nie świętuję, ale serducho bardzo mi się podoba, a te kwiaty są niesamowite.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty