wtorek, 11 kwietnia 2023

Komunijna uniwersalna

 

Pamiętacie swoją uroczystość komunijną? Ja nie bardzo🙁 coś tam mi się przypomina, ale to tylko urywki. Może to ze względu na wiek🤔🤔🤔😂🤣? Ale na bank pamiętam, że pamiątek ręcznie robionych nie było 🤷‍♀️

Dziś przedstawiam jedną z tegorocznych pamiątek. Dzięki delikatnej kolorystyce idealna dla chłopca i dziewczynki. Jest to moja inspiracja dla Craft&You Design wszystkie produkty użyte są tej firmy ( ich listę znajdziecie na blogu) poza śliczną tekturką która jest od Miszmasz Papierowy sklep







Pozdrawiam poświątecznie

2 komentarze:

  1. Wspaniałą kartka, tyle w niej wiosennej świeżość.
    A ja pomimo wieku dobrze pamiętam swoją pierwszą komunię.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze słabo pamiętam swoją komunię ale dobrze pamiętam co dostałam od Rodziców. Taki malutki zegarek chyba ruski, mam go do dziś choć kupę lat już minęło. ale takich ręcznie robionych kartek nie było na 100%. Piękna jest !! Zresztą wszystkie Twoje kartki są super !! Masz do tego niewątpliwy talent !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty