środa, 26 kwietnia 2023

Ramka na zdjęcie z hdf-ki

 

Czasem jest jakieś zdjęcie na które chcemy patrzeć co chwilę i ja stworzyłam rameczkę na takie właśnie  wyjątkowe zdjęcie. Tutaj akurat włożone bobaskowe ale myśle że dekoracja pasuje też do innego, tyle że dziewczęcego lub kobiecego zdjęcia. Czy męskie by w niej znośnie wyglądało🤔🤔🤔🤔 muszę sprawdzić, ale zdjecie pary też na bank się nadaje. 

Ta hdfka  przerobiona na ramkę na zdjecie to moja inspiracja dla ScrapBoys







W swojej pracy użyłam hdfki z Tekturkowo - obręcz duża dlatego też moją pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu Tekturkowo - Kwiatowo kolorowo 



Pozdrawiam cieplutko
Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Wyjątkowa ramka, Aguś.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest fantastyczny projekt. Niesamowicie mi się podoba.Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna praca pełna delikatności i subtelności - dziekuje za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kompozycja! rewelacja! dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty