piątek, 25 października 2024

Na chrzest chłopca

 

Exploding box na chrzest dla chłopca. 

A Wy lubicie robić boxy? (Albo kupować- bo też zaglądają tu moje i nie tylko moje klientki ❤️) 

Ja będę nudna i oczywiście powtórzę się, ale zwalę to na starość i zapominalstwo 😁🫣 że exploding box to moja ulubiona forma kartki. 

Przyznajcie, że jest ten efekt wooow po otwarciu 😁😁❤️ a najbardziej lubię obserwować reakcje osób, które widzą je pierwszy raz 😍

Papiery Lemoncraft

Szydełkowe spodenki od Scrapkowo czy szydełkowo 

Bazę niestety musiałam zrobić sama bo mi brakło 🤷‍♀️











Udanego weekendu Wam życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na chrzest chłopca

  Exploding box na chrzest dla chłopca.  A Wy lubicie robić boxy? (Albo kupować- bo też zaglądają tu moje i nie tylko moje klientki ❤️)  Ja ...

Popularne posty