poniedziałek, 8 października 2018

55. Kartki według mapki

Niby robione według tej samej mapki a jednak zupełnie inne. 
Jedna z kartek jest z papierów Pion Design, które pokochałam. Kwiaty na niej rownież wycięte są wykrojnikiem z tego papieru . Na razie powstała z nich tylko ta jedna kartka ale oczywiście nie będzie jedyną jaką planuję zrobić. 







A tu druga z papierów Magicznej kartki. Z kolekcji "Ten wyjatkowy dzień" kartka wyszła bardzo delikatna i subtelna. I tu już pozwoliłam sobie na dodanie kwiatów quillingowych. Myśle, że podkreślają delikatny i zwiewny charakter kartki.








Zrobiłam też pudełeczko.




7 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, ale niebieskości to zdecydowanie moje klimaty. Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są kapitalne i trudno zdecydować która ładniejsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne - jedna mapka a jak różne prace można stworzyć :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki, prezentują się bardzo elegancko.Kolorki i kompozycja są bardzo ciekawe . Podoba mi się ten element dekoracji z quillingowym kwiatem.Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty