środa, 24 października 2018

60. Lawendowe urodziny

Witajcie.
Dziś znów bez quillingu, ale za to z kwiatami własnoręcznie robionymi.  Maluszki kwiatowe i listki są zrobione według  projektu Ori Belli.  Duże kwiatuchy już kiedyś robiłam, a powstały metodą prób i błędów. 
Kartka dla pewnej pani lubiącej lawędę i wszystko co z nią jest związane.











to są 3 rodzaje kwiatów dziurkaczowych jakich użyłam


Kartka powstała na mini wyzwanie #3 praca z kwiatkiem z dziurkacza na blogu  Artimeno






14 komentarzy:

  1. Piękne kwiatuszki i śliczna karteczka Aguś.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko jest świetne a te różyczki to perfekcja , nawet nie myślałam że z dziurkaczy można takie zrobić. Świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci pięknie za miłe słowa 😘😘😘😘

      Usuń
  3. Jak dla mnie wyszło super, kolorystyka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna:) Bardzo lubię fioletki :) Karteczka wyszła przeuroczo :) Dopiero teraz do mnie dotarło, że te cudne kwiatusie są z dziurkacza :o Jesteś niesamowita! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś ekhm, ekhm, maluszki kwiatowe to tez mój pomysł;)))Tak wyszło :)))) Maluszki ja pokazywałam, Ania te większe :) Ale i tak to nie ma znaczenia, ważne, że Tobie wyszły Twoje, cudowne i w pięknych kolorach i do tego piękna kompozycja:) Dziękuję za wspólną zabawę z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko jedyna, ja cię przepraszam i już poprawiam.

      Usuń
  6. Oprócz lawendy... wszystko własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty