poniedziałek, 22 października 2018

59. Fioletowa jesień.

Dziś pierwszy poranek z minusową temperaturą. Coraz chłodniejsze dni, coraz krótsze, ale jeszcze kolorowo.
Wiem, że większość jesiennych prac to kolor pomarańczowo rudy. Ale mnie jesień kojarzy się właśnie między innymi z fioletem. Z wrzosem, który  rozkwita na początku tej pory roku. Z chryzantemami, które cieszą oczy aż do przymrozków. Z trawą, która traci swój soczysty kolor, ale ciągle jeszcze jest zielona. Z Babim Latem czepiającym się twarzy podczas spacerów. I z siąpiącego czasem deszczu.
I taka właśnie jest moja kartka.








Papier od UHK Gallery
Baza od Rzeczy z Papieru
Tekturka od Agatera Craft 


Kwiat może nie jest idealny, albo nawet dobry, ale na swoje usprawiedliwienie mogę tylko napisać, że to mój pierwszy foamiranowy jaki wykonałam. Więc i tak jestem z niego zadowolona. 

Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #33 - Jesienny moodboard.  Na blogu wyzwaniowym Towarzystwo Dobrej Zabawy  


Dorzucam je także na #37 Wyzwanie - Barwy Jesieni na blogu Miszmasz Papierowy






19 komentarzy:

  1. Kwiat jest piękny Aguś - a jak na pierwszy Twój - to jest idealny. Cała kompozycja prezentuje się cudownie - powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kwiatek Aguś, bardzo udany debiut.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kartka, a debiutancki kwiat jest świetny. Podoba mi się taki układ na kartce z jednym dużym centralnym elementem. Zdziwienie tylko że nie ma nic z quillingu :-). Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quilling to moja miłość i na pewno jej nie porzucę, ale od czasu do czasu pozwole sobie na coś innego. Bardzo dziękuję.

      Usuń
  4. Kartka piekna, a kwiat mimo że pierwszy to piekny, także nie ma co usprawiedliwiać 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś kwiat jest wyjątkowo śliczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze wykonanie i od razu strzał w dyszkę:) Cudny kwiatek ♥♥♥ A cała karteczka jak zwykle wyszła rewelacyjnie ♥♥♥ Gratuluję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kwiat i tak nostalgicznie się zrobiło:) Pięknie:) Aguś w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję i pozdrawiam 🙂

      Usuń
  8. Oj tak, jesienne wrzosy są najpiękniejsze... A co z naszego moodboardu zainspirowało Twoją pracę? Pozdrawiam w imieniu drużyny Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zainspirowałam się kroplami deszczu, kwiatem i kolorem liscia tego z kropelkami.

      Usuń
  9. Śliczna jest, a jej kolory bardzo przyjemne. Kwiatek wyszedł naprawdę świetnie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty