wtorek, 28 maja 2019

Dla małej istotki.


Dzień dobry. 
Dziś pudełeczko na chrzest. 
Nie lubię robić takich samych rzeczy. Niby jest łatwiej, bo nie trzeba myśleć nad kompozycją, kolorami, papierami, a jednak...... jakoś tak czegoś mi brak. 
Tym razem było podobnie. Znajoma poprosiła o zrobienie pudełeczka identycznego jak to, które robiłam jakiś czas temu. Niby się starałam, ale wiecie jak to jest. Inna kartka papieru z kolekcji. To tylko papier a jednak aż papier i wszystko wygląda inaczej.







Pięknie dziękuję odwiedzającym i pozdrawiam. 

4 komentarze:

  1. Podziwiam. Piękny zestaw, wspaniały upominek. Urok i perfekcja wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie 😍 i przyznam się, że też nie lubię robić takich samych rzeczy. Wolę twórczy ferment 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet, Agusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jest cudnie i dobrze że nie identycznie . Ale już sam układ kartki jest dużym ułatwieniem . Ja jestem zachwycona .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty