sobota, 23 listopada 2019

Gwiazdeczki


Hej, hej!
Dziś znów kartki, ale śwąteczne i do tego w kształcie gwiazdek.
Trudno mi się było do nich zabrać. Tak jakoś odkładałam i odkładałam aż już trzeba było....
Zrobiłam je na prośbę znajomej.  W sumie to robię dla niej 8 karteczek, między innymi te też. Obie z innych papierów i dodatkami, ale przyznajcie, że tego nie widać.


W tej kartce jest użyty papier z kolekcji Mery Chrismas firmy  Galeria Papieru, a tekturki pochodzą od Tekturkowo





Druga gwiazdka to papiery od LemonCraft z kolekcji Christmas Greetings a tekturki to zestaw od Laserowe Love 




A tu na stojąco.

Moje gwiazdki zgłąszam na wyzwanie Tekturkowo , a temat to:Ho! Ho! Ho! Mary Christmas 

Moje gwiazdki wędrują także na blog Sklepiku Gosi ,a temat wyzwania to: Śniegu nam trzeba - praca z pastami.

A ponieważ uważam, że nie ma piękniejszego okresu i cudowniejszych chwil niż te spędzone z rodziną a co za tym idzie świąteczny czas, to posyłam je również na wyzwanie trwające na blogu sklepu Miszmasz Papierowy a temat wyzwania to Wyjątkowe chwile.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moje gwiazdki zdobyły wyróżnienie w wyzwaniu Tekturkowo. Ślicznie dziękuję za docenienie <3

19 komentarzy:

  1. Widać, widać, ale obie śliczne i w tym samym stylu :-)
    A już myślałam, że pokazujesz te z lajwa u Olgi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te elementy do wycinania mnie pokonały :( ale mam ją w planie

      Usuń
  2. Zielone gwiazdki są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie je ośnieżyłaś - tak właśnie lubię :) Obie są śliczne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne i piękne świąteczne kartki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne !!! Niebiańsko cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne gwiazdeczki Aguś. Życzę powodzenia w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Świetnie wygląda ta pasta śniegowa! Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca �� Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Agata DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zimowe gwiazdy!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są śliczne, pięknie je ozdobiłaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne gwiazdeczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa. Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne!!!Dziękujemy za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga piękne te gwiazdeczki, jako karteczki i jako ozdoba na świąteczny stół albo zawieszka na choinkę! Nietuzinkowe są! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kartki i można nimi nawet udekorować mieszkanie! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty