niedziela, 3 listopada 2019

Lawendowy box


Hej, hej.
Po  świątecznej przerwie, pora ostro wziąć się do pracy. I to na dodatek w moim przypadku będzie to praca nie tylko scrapowa. Remont się szykuje i aż się go boję. No ale jak mus to mus.

Zrobiłam box. Dla pewnego przystojniaka, który w sumie nie wiedział co chce. Wiedział tylko, że ma być tam miejsce na drobny upominek biżuteryjny. Więc powstał box z pudełeczkiem, a że uroczystość wypada jesienią, to myślę, że te papiery pasują idealnie.

Nie należę do osób, które piszą że praca którą stworzyły jest piękna, cudowna, urocza...... ale tym razem muszę się przyznać sama przed sobą, że ta praca wyjątkowo mi się podoba. Sama się zdiwiłam, że bez wykrojników, serwetek i miliona ozdób, można zrobić coś fajnego.

Papiery jakie użyłam to Meadow Impressions od ScrapAndMe i tekturki to tła serduszkowe od Snip Art. Kwiatuszki są własnej produkcji.










 I to jest właśnie maluszek który będzie krył w sobie niespodziankę.





Moją pracę zgłaszam na wyzwanie "Jesień w kolorach lawendy" na blogu sklepu  Zielone Koty


I na Listopadowe wyzwanie z moodboardem  - PURPLES na blogu LemonCraft


Ślicznie dziękuję za waszą obecność i życzę udanego popołudnia.


9 komentarzy:

  1. Kochana, zauroczyłaś mnie tym boxem. Jest cudownie piękny!!!! Papiery extra, ale te Twoje kwiatuszki są Boskie. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kwiaty zrobiłaś, do tego fiolety i odrobina tekturek i efekt rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i masz się czym chwalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Box jest przepiękny w każdym detalu! A te kwiaty, ach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę boksik jest boski!!!
    Owszem te piękne papierki robią robotę,ale Ty Agnieszko jeszcze tak cudnie ozdobiłaś,że napatrzeć się nie mogę;) Podoba mi się każdy jeden szczegół! Kwiaty WOW 😱
    Miło pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, przepiękny ten boxik i możesz być z niego naprawdę dumna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo romantyczny box, wspaniale go zdobią te cudne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty, you did a great job

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty