piątek, 22 listopada 2019

Pastele do mapki

Witajcie!
Dziś 22 dzień miesiąca, czyli moja pora na inspirację do mapki w trwającym właśnie konkursie na blogu The Scrappy Sketches.

 Przygotowałam karteczkę imieninową w pastelach. Foamiranowy kwiat jest mojej roboty. Ramka pochodzi od Kreatywnej Pracowni a papiery to ScrapAndMe.






Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Kreatywna Pracownia a temat to: W Dniu Urodzin... W  Dniu Imienin 


A drugie miejsce to blog ScrapAndMe i temat wyzwania to: Napis 


Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i do następnego wpisu 💗💗💗💗


4 komentarze:

  1. Śliczne kolory, ten duży kwiat też mnie zachwycił :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty