poniedziałek, 20 stycznia 2020

Czekolada dobra na wszystko


Witajcie!
Dziś mój post inspiruje na blogu Sklepu Ewa.
Przygotowałam czekoladownik.
Miał być taki w sarym stylu, jakby po przejściach. Generalnie chciałam spróbować zrobić trochę inną pracę. Bańka prysła jak pokazałam go koleżance, a ona mi mów: "noooo wygląda jakby sporo przeszedł, ale jest taki twój"
Czyli ani inny, ani bałaganiarski, ani nie w moim stylu, ale chyba wcale nie taki zły.
Co użyłam aby go zrobić możecie zobaczy na blogu sklepu. Dodam tylko, że  papiery są z Rapakivi.









 Zrobiłam też miejsce na wpisanie kilku ciepłych słów.



Pracę zgłaszam na wyzwanie Monochromatycznie trwające na blogu Filigranki

Posyłam także na blog Essy - Floresy a temat to: Rwanie i szarpanie.

A także na blog Zielone Koty - W starym stylu.

Pozdrawiam Agnieszka.



11 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba 😃 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jest świetny, nieststy ja tak nie umiem :-). To darcie i szarpania bardzo sie kłóci z moim poczuciem perfekcji i gładkości . Ala wielu osobom taki właśni styl bardzo odpowiada.
    Kwiaty są cudowne jak zawsze. Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik wspaniały. Mnie pasuje taki styl, choc nie do końca potrafię go wydobyć w swoich pracach. Tobie gratuluję wykonania i trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny czekoladownik, Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła! Czekolada w takiej oprawie nabiera szlachetności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały czekoladownik, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty