niedziela, 5 stycznia 2020

Dzień Babci i Dziadka - Konkurs #6


Witajcie. 
Święta się skończyły, pora ruszyć z kolejnym konkursem quillingowym.
Temat bardzo na czasie. Zbliżające się święto naszych dziadków pewnie sprawi, ze będziecie robić dla nich piękne prace. A ci co wybiorą do zrobienia prace w quillingu, zapraszam do udziału.







Interpretacja  tematu dowolna.
Ważne aby w pracy widoczny był quilling.


Kilka zasad:
-Dając pracę na konkurs, godzisz się na jej publikację
-Praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana
-Musi zawierać elementy quillingu 
-Praca może mieć dowolną formę
-Można zgłosić dowolną ilość prac
-Praca ma być wyeksponowana na środku zdjęcia, które chcecie zgłosić do konkursu

- Prace konkursowa zgłaszacie wklejając link w komentarzu lub wysyłając zdjęcie na email apiwko11@wp.pl (jeśli wysyłacie na email to bardzo proszę w treści wiadomości wpiszcie swoje imię chociaż, zebym wiedziała kogo wpisać w razie wygranej)
-Na prace czekam do 1 lutego
-Ogłoszenie wyników ok 3 lutego


A oto i nagroda:







A to moje karteczki zrobione na tą właśnie okazje w poprzednich latach.




Zapraszam do udziału.




5 komentarzy:

  1. Aga piękne inspiracje w Twoim nowym konkursie. Trzymam kciuki za powodzenie, na pewno powstanie wiele cudnych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuje wszystkim uczestnikom i podziwiam Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki z udziałem kwiatuszków quillingowych są piękne. Ostatnio kupiłam sobie paseczki i tablicę pomocną w skręcaniu. Ale na razie moje umiejętności prawie zerowe więc niestety nie przystąpię do konkursu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są Twoje inspiracje, zawsze podziwiam quillingowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja zgłaszam moją pracę: https://www.facebook.com/wojciech.nowak.14268/posts/1257180671144595?__xts__[0]=68.ARCy0q9QVy5Xbb3Dt8Ktzl6tSlP9f2YgVhACz1OdX5TUElwwnDTCvYECxQneZbdf2Hed8JkZEKV3nG4zXK2c-HGjjHpqFdRWeTF3g0s7oA7H10SzJI5dPBFUpWdf82Udiz9t4DFTsCvezEq-Si5WE3n5jWQzHjmoLJQttxforxySPUqMGZ1rUocVzE4prIZqrwrCng6gdsqcRXFE&__tn__=-R
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty