poniedziałek, 9 marca 2020

Box komunijny


Witajcie. 
DSziś moja kolej wpisu na blogu Sklepu Ewa. Przygotowałam box.
Co prawda przeliczyłam się z moimi zapasami papierów z kolekcji komunijnej i w sumie to korzystałąm z aż 3 , ale myślę, że nikt tego nie zauważy.
Ppaiery użyte pochodzą z firmy Craft O'Clock. Tekturki na ściankach ze Scrapińca. Rozbieliłam je białym gesso, żeby złagodzić ich kolor a głowny kielich na środku to produkt Anemone. Dodałąm gazę , kilka quillingowych kwiatów, kuleczki i jest.


















Pod zielony papier z gołąbkiem można wsunąć prezent pieniężny, lub życzenia.





I jak? Może być?


Mój wiosenny box zgłaszam na wyzwanie na blogu Zielone Koty o temacie:
 W oczekiwaniu na wiosnę.

Pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. Piękny w tych zieleniach . Kolorki takie nietypowe ale przez to może byc dla chłopca i dziewczynki. Cudny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy może być? Jak najbardziej- jest cudnie, a kwiaty boskie 💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca, szczególnie te ręcznie robione kwiaty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty