wtorek, 24 marca 2020

Zaproszenie komunijne nr 7 ze złoceniami -tutorial


Dzień dobry!
Dziś kolejne z serii 12 różnych zaproszeń na komunię Rozalii. 
To już będzie 7 opubliokowane na blogu.
Dziś będzie trochę inaczej bo raz że "krok po kroku", a dwa, że zrobię zaproszenie z dodatkiem złoceń.
Jest to także moja inspiracja dla sklepu Na Strychu

Moje zaproszenie z założenia ma być skromne a jednak na bogato.

Przyznam się, że pierwszy raz robię taką kombinację, choć chodziła mi po głowie od dłuższego czasu. Efekt osądzicie sami :)
 
Potrzebne nam będą:
-baza DL
- papier do scrapbookingu (w moim wypadku są to ścinki papieru Lily Flover, które zostały mi po zrobieniu albumu)
- taśma dystansowa
- klej do złoceń
- szlagmetal
- tekturka Monstrancja
- przyda nam się też nagrzewnica


Zaczynamy zabawę.
Docinam papiery pasujące do bazy i na wierzchnią warstwę przykładam szablon. U mnie jest to wycięty wykrojnikiem wzór. Gąbką zamoczoną delikatnie w kleju do złoceń smaruję wycięte wzory tak aby klej odbił się na moim papierze scrapowym.



 Podsuszam wzór nagrzewnicą, następnie wcieram płatki złota w odbity klejem wzór. Ja robię to palcem, ale można też użyć do tego pędzla.


Tak wygląda mój złocony wzór:


Przyklejam wszystko na bazę i umieszczam tekturkę w centralnym punkcie.


Teraz pora na quillingowe dodatki.
Moje zaproszenie będzie mocno stonowane kolorystycznie więc do zrobienia kwiatów użyję jasnych kolorów.
Potrzebne będą:
-paski białe 3 mm
-paski piaskowe 3 mm
-igła do quillingu
-pęseta
-szablon z podkłądką
-nożyczki
-klej
-półperełki


Te kwiatu już kiedyś robiłam, dokładny opis znajdziecie tutaj: https://nastrychu.pl/Slodka-chwila-czekoladownik-blog-pol-1574031696.html,  tylko szybko przypomnę:
1. Zwijam pasek białego koloru. Wkładam go w szablon nr17 i pozwalam mu się rozwinąć.


Wyjmuję z szablonu. Przyklejam końcówkę, zaginam na igle i owijam połową paska piaskowego.


Tak wyglądają płatki:




Przyklejam kwiaty i listki, doklejam napis i zaproszenie gotowe.








Moje zaproszenie zgłaszam na wyzwanie Folia Metaliczna na blogu Art Piaskownica


Trzymajcie się zdrowo.

5 komentarzy:

  1. Wszystko super, piękna kompozycja 😍 i fajnie, że pokazałaś pracę że zloceniami. Na pewno spróbuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Te kwiatki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jest świetne, kursik extra a pomysł z folią do złoceń genialny, muszę koniecznie zapamiętać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło i kursik bardzo czytelnie przygotowany :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ono jest piękne i pracochłonne! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty