poniedziałek, 2 marca 2020

Kartka na chrzest do mapki


Witajcie!
Jest 2 dzień miesiąca czyli pora na ma[pkowe wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches.
Ja z papierów sponsora - Altair Art z kolekcji Ever and always 2- 04
przygotowałam kartke na chrzest.













A to mapka do której przygotowywałam kartkę.

Na prace konkursowe czekamy do 26 marca. Do wygrania zestaw pięknych papierów. 
Zapraszam gorąco.


Moją miętową kartkę zgłaszam na wyzewanie na blogu Tworzę w Jednym Kolorze a tym kolorem jest Zielony.
Nie wiem czy mój miętowy przejdzie ale warto spróbować.



Pozdrawiam.




10 komentarzy:

  1. Cudna kartka, bardzo fajna mapka, super papiery i dodatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna pamiątka.
    Kolor jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka. Widać zdolności w planowaniu przestrzennym karteczek. Gratulacje. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny układ, pięknie wyszło :-) Dziękuję za udział w Zielony wyzwaniu bloga Tworzę w jednym kolorze- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty