niedziela, 12 lipca 2020

Box na Roczek!


Cześć!
Ta praca zajęła mi sporo czasu. Jak nigdy.
Papiery piękne i bałam się, że sknocę wszystko robiąc coś szybko i byle jak.
W  efekcie powstał taki oto boxik.
Zrobiłam go dla przemiłej pani obsługującej mnie na poczcie, która zaintrygowana adresem i stemplami na opakowaniach przesyłek, zaczęła szukać w internecie co to Wstążką i papierem.
Do boxa powstała także kartka, ale ponieważ jest ona inspiracją w ramach DT to opublikuję ją jutro.













Użyłam:
- tekturki różnych firm

Mój box zgłąszam na wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy a temat to: Dowolna praca z tekturką.     

Oraz na blog LemonCraft na lipcowe wyzwanie z moodboardem

Ślicznie dziękuję za każde miłe słowo i odwiedzinki <3








7 komentarzy:

  1. Przepiękny w każdym szczególe A całość robi niesamowite wrażenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Tyle tam pięknych ozdób że nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jestem zauroczona tym boxem. No cudny jest , a ten torcik na środku to małe dzieło sztuki. Widzę, że jednak tekturki dają mnóstwo możliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny boksik ! Dopieszczony w każdym calu. Kwiatuszki przeurocze,jak zawsze u Ciebie można się zachwycać Twoimi wyjątkowymi pracami!!! Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, box jest niesamowity :) powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty