niedziela, 19 lipca 2020

Ślubuję Ci.......


Witajcie!
Dziś będzie praca, nad którą spędziłam sporo godzin. Może nie dlatego, że jest jakoś mocno skąplikowana, ale dlatego, że robić ślubną pracę w takich kolorach było mi ciężko.
Do tego oczywiście nie obeszło się bez wpadek, ale już zostały poprawione, więc sprawy nie było.
O taki album poprosiła mnie siostrzenica. 
Zrobiłam, a efekt osądźcie sami.
























Mój album zgłaszam na wyzwanie #55 na blog sklepu Scrapkowo.pl a temat to: Soczysta zieleń lata.

A drugie miejsce gdzie wędruje mój album to blog sklepu Zielone Koty  a temat to: Letnie opowieści.

Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i każde miłe słowo.
Miłej niedzieli.

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem super , jest oryginalny w niebanalnej kolorystyce. Najważniejsze jest jednak by podobał się osobie dla której jest przeznaczony. Wszystkiego dobrego młodej parze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak cudowny, że dech mi zaparło 💚 uwielbiam taki odcień zieleni 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, pięknie wyszedł Ci ten album.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ślubny album!!! :) Te zielenie są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolorystyka różniąca sie od tych utartych, ale album wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś super album. Kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, album jest świetny, zgadzam się z moimi przedmówczyniami, że te kolory to po prostu strzał w dziesiątkę, bomba! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album,kolorystycznie bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczni i niesamowicie piękny szmaragdowy album:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny album Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny album;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. CUUUDOWNY:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały,uwielbiam taką szmaragdową(?) zieleń <3, będzie piękną pamiątką, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty