niedziela, 5 lipca 2020

Pełnia lata


Witajcie.
Dziś będzie quillingowo i to tak dosłownie. 
Ostatnio mało robię takich kartek, większość łączę z przydaśkami. 
Kocham takie połączenia.
Ale tym razem postanowiłam, że będzie po staremu.
Cyferki i "miód" tylko odważyłam się zrobić inaczej.
Nadziumdziałam się trochę przy niej, ale muszę przyznać że jestem z niej zadowolona. A to naprawdę rzadko mi się zdarza.

 
Ponieważ starałam się aby kartka wyglądała jak część łąki, zrobiłam ją na bazie craft, która chyba najbardziej mi spasowała.
Praktycznie większość użytych produktów pochodzi od Rapakivi.

A oto i kartka.



















Użyte produkty:

Moją kartkę zgłąszam na wyzwania:
- na blogu Kwiat Dolnośląski a tematem jest: Słodkie Lato 


- na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy a temat to: Sielsko, anielsko


- na blogu Kartkowe ABC a tematem jest: Ł jak łąka


- na blogu artPiaskownica a tematem są Mixed Media - Mikrokulki.

no cóż nie jest to praca mediowa ale miktokulek to ja nie pożałowałam na tej karteczce, choć nie mam pewności, czy zostanie zakwalifikowana. 



Przeczytałam regulaminy na tych 4 blogach i nie znalazłam informacji, że praca może brać udział w mniejszej ilości konkursów, (oczywiście możliwe że były, a ja jestem gapa) a zatem czemu nie. Wędruje na 4 pasujące wyzwania.

Miłej niedzieli kochani i bardzo dziękuję za odwiedzinki.





16 komentarzy:

  1. No to kochana dałaś czadu, szczęka mi opadła i już jej nie podniosę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie kartkowego ABC 😃

      Usuń
  2. Ale SUPER!!!Ale SUPER!!!Ale SUPER!!!Ale SUPER!!!
    Słonecznik jest po prostu fantastyczny, a te pszczółki - przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Taka letnia i pachnąca miodem kartka. Powodzenia we wszystkich wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej kartce ! Jest cudowna !!!
    A Ty jesteś mega utalentowana 😍
    Pozdrawiam miło 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga jest pięknie. Te plastry miodu i pszczółki mnie powaliły, są genialne. A ten quillingowy słonecznik to dzieło sztuki Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka 😍 jakie detale, jestem pod wrażeniem włożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, cudna :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka,zbieram szczękę! Dziękuję za udział w zabawie kartkowe Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga - cudo nad cudami. Jak zobaczyłam na fb to od razu chciałam pisać byś koniecznie zgłosiła ją do Piaskownicy. Ale postanowiłam najpierw sprawdzić i widzę ze to zrobiłaś. SUPER.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam słoneczniki, a twój jest wyjątkowy, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie misterna robota! Kartka ma w sobie tyle uroku! Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna praca! Te kuleczki wyglądają jak prawdziwy pszczeli wosk :) Dziękujemy za udział w zabawie Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pszczółki :) Jka żywe :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego ❤️

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty