wtorek, 26 stycznia 2021

Czekoladownik

Dzień dobry!
Jako inspirację na blog Altair Art przygotowałam czekoladownik. Robiłam go  z myślą o nadchodzących Walentynkach.  
Bardzo "słodki" chyba wyszedł.















Nie wiem, czy moja praca się nadaje na to wyzwanie, ale w sumie niczym nie ryzykuję.
Moje opakowanie zgłaszam na wyzwanie na blogu Szuflada a tematem jest Bingo.


A moja linia to:
różowy- serce- czekolada (w końcu to opakowanie na czekoladę)
lub:
kokarda- serce- koronka

Cieplutko Was pozdrawiam.


 

7 komentarzy:

  1. Słodki i uroczy, a wypełniony słodką zawartością będzie wspaniałym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga słodziutko wyszło, ale to w końcu opakowania na słodycz to inaczej być nie mogło. Cudny jest a czekoladka z niego smakuje na pewno wyśmienicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny czekoladownik Aguś. Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło. Może być i słodko. Jest jak marzenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło, słodko i romantycznie. Witam w Bingo Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, elegancki czekoladownik :) Dziękuję za udział w Szufladowym BINGO!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty