niedziela, 3 stycznia 2021

Z ptaszkiem

 Witajcie!

Dziś moja pierwsza inspiracja przygotowana dla Altair Art - producenta papierów do scrapbookingu.
 Jeśli ktoś tu zagląda to mógł zauważyć, że ja bardzo lubię te papiery i często je używałam już wcześniej. Teraz w planach jest współpraca przez rok, więc te papierki będą gościć na moich kartkach (i nie tylko) jeszcze częściej.

Z najnowszej kolekcji, której premiera była kilka dni temu przygotowałam kartkę w pudełku. 







Miłego niedzielnego odpoczynku Wam życzę.

Agnieszka

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka, Aguś. Ile tu warstw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza kartka, każdy szczegół dopieszczony na tip top, cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty