piątek, 8 stycznia 2021

Z zimowych papierów

Cześć!
Kartka którą dziś pokazuję powstała z zimowych papierów Ciao Bella, ale z zimą ma ona niewiele wspólnego.
Jest to moja inspiracja dla Sklepu Ewa 
Znajdziecie tam listę użytych materiałów i informacje, które mogą być pomocne dla osób quillingujących.












Ponieważ ostatnio nie mam czasu na żadne zabawy, to postanowiłam spiąć 4 litery i się zmobilizować.
Kartka powstała według mapki u Ani. Zasady TUTAJ  
Aniu pewnie nie uda mi się więcej, ale może chociaż po jednej dam radę.


A moja kartka powstałą do mapki po prawej stronie. 
Jest i czarny kolor, choć niewiele i są i kropki na papierach.



Pozdrawiam
Agnieszka





11 komentarzy:

  1. Aga jest pięknie, uwielbiam Twoje kartki z quilingiem w formacie DL w pudełeczku. A jeszcze jak on trafi do mojej zabawy , to już miód na moje serce. Dziękuję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta kartka w zimowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo mi się podoba to jak wkomponowałaś koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka, super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, ta interpretacja mapki jest boska! Quillingowe kwiaty i koroneczka cudnie ją zdobią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Aguś, piękne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!!
    o falbance z koronki też myślałam, ale moja wyglądała za ciężko- tutaj z tymi kwiatami jest perfekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, piękna kartka. Podziwiam za te quillingowe kwiatki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka kartka. :)
    Podziwiam quillingowanie. :)
    quillingowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko Twoje kartki, boxy, pudełeczka oglądam z oczami szeroko otwartymi. Są takie dopieszczone w każdym szczególe. CUDNE!!! Aż zazdroszczę (pozytywnie), tego skręcania paseczków. Mam nadzieję, że i ja kiedyś wrócę do quillingu. Pozdrawiam, serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń

Komunia Jakuba

  Tematyka komunijna zdominowała strony, grupy facebookowe, blogi i instagram. U mnie również powstają pamiątki komunijne.  Dziś pamiątka dl...

Popularne posty